lördag, april 14, 2012

Rånäshelg

 
Hörde jag Rånäshelg?

Så mycket för att celldela sig själv och Putiken. Rånäshelgen bjuder på sedvanlig atmosfär. Eftersom Stockholm stad har avpolletterat sina snöplogare för säsongen så åker jag hem och suger på en whiskey istället. Nej just det. Om det vore så väl. Ena Miniknataren har fotbollsturnering så istället för att frysa på en åker i Uppland kommer jag stå och frysa på en fotbollsplan i Norrviken. Hörde jag ur snödrivan in i snögloppet? Det finns inga genvägar till det miserabla livet. Fråga mig om du inte vill ha svar på det.

Nåja. Jag gick ju upp nästan innan jag gick och la mig i alla fall.
 

2 kommentarer:

Kula sa...

Fotbollsgettot alltså.
Vet inte om den starkt inavlade OL-sporten är bättre. Trodde det ett tag men mindre säker nu.
However, det finns ett ljus i tunneln. Tro mig!

AspLövet sa...

Ett ljus i tunneln? Har sprintorientering kommit in i OS-familjen?