söndag, april 29, 2012

Putt Putt Putt Putt Pytt


Jag hörde att Thierry käkade två portioner pyttipanna INNAN dagens segerlopp. Sann historia. Om jag inte hittat på den själv men det kan jag väl aldrig tro. Möjligen var det två portioner EFTER dagens segerlopp. Äsch! Jag minns inte vad jag hörde eller av vem. Jag blandar ihop saker och ting så mycket nu för tiden. Skit i det nu.

Efter en jäkla massa helger med trötta varmkorvar och hamburgare där brödet allt oftare än aldrig är så torrt att man får torrsprickor på händerna så bjöds det i dag på lite hederlig bukfylla. Pyttipanna som stektes på plats satt fint för oss som fick plastsmak i mun av det där jävla duschskynket. Det kanske bara var jag när man tänker efter. Men pytten gjorde mig inte putt.

Fan!

Jag var ju på väg med gnäll men skulle ändå avsluta positivt av någon jäkla anledning.



1 kommentar:

Zerbembasqwibo sa...

Skärpning, du är ju så positiv i allt detta mörker att du måste vara galen! De GILLAR det där vansinnet att leta tyggrejer i skogen men ett papper i handen och andan i halsen, även om du fick stå vid skynket utan hudbefrämjande nedhäng och vara nån slags åskådare fast samtidigt en del i arrangemanget.