torsdag, mars 22, 2012

Till Mamma

 
Någon glömde bort att berätta om en vår som dykt upp. Jag måste ta ett allvarligt samtal med mig själv någon dag. Där var han igen. Någon. Idiot.

Beslöt mig i alla fall för att cykla in till Putiken. Det började skakigt. Jag vill bara säga till dom odrägliga snorungar som snodde min cykeldator och vattenflaska från min MTB som stod inlåst i portens cykelförråd att jag vet vilka ni är och ni finns numera på min lista. Min Earl-lista. Fast tvärtom. Tillbakakaks-Karma. Sen när jag skulle cykla iväg så gick hjälmen sönder. Jag såg ut som en överviktig Jan Ullrich som fått snedtändning. Snygg. På det. Trött. Det tog 25 minuter längre än brukligt. Det finns inga förskönande fakta bakom det. Inga alls.

DET VAR TROTS DETTA EN BRA DAG!

Bara så att du vet Mamma.

Det var en bra dag.
 

3 kommentarer:

VJ-löparn sa...

Tack...Jag såg bilden med Jan U framför mig.:)

Buffen höll svetten ur ögonen...

AspLövet sa...

Frågan är om du såg kartan med dom nya brillorna?

VJ-löparn sa...

Monokel är den nya trenden...