måndag, oktober 24, 2011

Hårdsatsningen tillfälligt avbruten

 
Helgens träningspass blev inställt. Vilken ynkrygg man är. Till mitt försvar skall sägas att jag har varit risig. Mer än vanligt. Inget ovanligt. Dessutom börjar jag hitta lite väl bra på det Astrid Lindgrenska hospitalet. Den större Miniknataren fortsätter att bryta armarna så det ryker om det. Vet inte hur det kommer sig att han fått B-gener i sig. *lever i självförnekelse* Själv har jag ju aldrig haft problem med benbrott. Det är snarare allt som sitter utanpå skelettet som är av sekunda kvalitet. Men längst där inne är man ett A-barn. Sann historia.
 

3 kommentarer:

Kula sa...

Benbrott är lagom kul, typ. Andra brott får det ju inte bli även om ni bor i den läskiga förorten.
Och - en man måste ta en fraktur eller två innan han kan kalla sig just en man.

Iggy sa...

Är det i själva verket så att du livnär dig på julbordsreklam istället för segerpengar?
http://oas.dn.se/0/MediaAct/DN_AT_RIKS_djuronaset_v43//djuronaset_240x180.gif

AspLövet sa...

Julbord kan vara min grej. Man kan rulla in mig i ett fisknät och så får jag ligga som en späckad julegris mitt på bordet till allmän beskådan. Alla får avsmak och äter ytterst lite vilket ger större vinst för restaurangen som hyr in mig.