tisdag, juli 26, 2011

Det kom en donation. Till. Till.

 
Det ska villigt erkännas att när denna attiralj dök upp i lådan från Palmis blev jag lite orolig. Är det Palmis egna kalsonger vi fått ärva? Är dom begagnade? Jag har inte vågat öppna påsen (som är bruten) ännu. Man har ju hört om porrstjärnor som säljer sina begagnade trosor på nätet men inte visste jag att det fanns en sån marknad inom orienteringssporten. Men om vi bortser från att dom kan vara begagnade så är det trots allt "Benkläder i ren kammad bomull som krympts enligt RUTRIX-metoden". Funktionskläder har inget att sätta emot den metoden gissar jag. I alla fall. Tack för kalsongerna Palmis. Efter en flaska whiskey någon sen höstkväll kanske jag öppnar påsen för att se om det är någon rökig bouqet på dom.

1 kommentar:

Palmis sa...

Du ville ju ha dem.
http://asplovet.blogspot.com/2011/04/putikens-senaste-kap.html