måndag, maj 23, 2011

Oavgjort

 
Jag har inga problem att erkänna mina tillkortakommanden. Som idag. Det blev ingen träning. Om man inte får räkna en 4 km lunchpromenad förstås. Får man det? Inte? Aldrig? Förstod nästan det. Men det är inte bara svarta moln på AspLövets agenda. Jag har faktist varit nykter idag. Bra va? Det betyder väl att det blev 1-1 idag. En poäng är bättre än det mesta. Om jag fortsätter och gnetar till mig såna här halvsegrar ett par veckor så vet jag i och för sig inte alls vad som händer men helt usel borde jag inte vara. Bara halvusel. Det duger gott åt mig.
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lätt chockerad läser jag på orientering.se att Världens Bästa Orienterare lär landslaget orientera. Inget chockerande i sig självt om det inte varit så att den de pratar om är nå'n fransk grodätare. Min väldsbild är i gungning, finns det en till som är lika bra som du?

AspLövet sa...

SOFT, IOF och allt vad dom heter. Är det något vi törs lita på? Och förresten. En Fransman som inte avslutat en VM-budkavle på vettigt sätt sedan Dacke dog är inte mycket att hänga i granen.