torsdag, maj 19, 2011

En tanke

 
Om alla bitar faller på plats kan detta bli AspLövets mest intensiva orienteringsår sedan tidigt 2000-tal. Läskigt. Det är nästan så man måste ta och börja dra igång attackpromenadssteget *långt ord* snart. Snart är inte idag utan på måndag. Då ska jag ha en kilometerjakt i flera dagar. Minst en dag i alla fall. Och sen en till innan även den idén faller i ond jord. Sån är jag. Jag känner mig själv bättre än någon annan. Jag tycker dock mindre om mig själv än om någon annan så det bevisar väl bara att man inte vill känna någon allt för väl. Eller ännu hellre sig själv. Tänk på det. På tal om det. Är det inte konstigt att man i de flesta fall kan tala om sig själv i timmar men så fort man får frågan, "berätta lite om dig själv", så står det stilla i huvudet. Märkligt. Är det inte också konstigt att ju äldre man blir desto mer inser man att ingen har en aning om vad dom håller på med. Eller är det bara jag? Och förresten. Fransk Whiskey som utlovas vara rökig och fin. Köp inte den myten. Du blir bara besviken. Som jag blev. Mer tänker jag inte på. Just nu.
 

Inga kommentarer: