tisdag, mars 15, 2011

Premiärtävling för 15 år sedan

 
När jag ser dom här premiärtävlingarna från mitt 90-tal så tappar jag nog lite sugen på att orientera igen. Var det inte bättre än så här?

Vill i alla fall minnas att min klubb hade någon sorts "Amerikansk uttagning" på denna tävling inför Rånäskavlen. Man skulle kunna tro att jag hamnade i 1:a laget men så blev det inte. Jag tog som enväldig UK ut mig själv i 2:a laget genom att skylla på sjukdom.

Hypokondrin har jag levt med i hela mitt liv.


2 kommentarer:

Anders sa...

Har jag sprungit denna? Inget minne av det alls. Sju minuter efter Toggan som nybliven junis, helt ok. Vet dock inte om det någonsin blev så mycket bättre efter det...

Hans sa...

Sträckan 11-12 kan ju få vem som helst att längta efter DM i varpa t ex. Passade nog en lat junis som sonen.