tisdag, mars 15, 2011

Idag köpte till och med Bo A Orm skor

 
Man skulle kunna tro att våren är här. Det smällde till i Putiken och jag sålde skor helt plötsligt. Orienteringsskor alltså och ingenting annat. Alla verkar vara på väg till tävlingshelger, träningsläger och annat otyg. Jag börjar själv bli sugen. Jag knyter nävarna i mina slitna fickor och tänker. Ikväll ska jag bli full! Näee! Vad säger jag? Ikväll ska jag bläddra i mina kartpärmar. Det var det jag menade. Det var mitt undermedvetna som tänkte fel. Det var längesen jag bläddrade. Jag ska minnas premiärhelger från förr. Minibussar i riktning söderut. Matstopp på flottiga vägkrogar. Superunderställ eller inte. Jag tror fan jag minns det som igår.
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bo A Orm = Jacob Hård

Anonym sa...

pure nylon