lördag, januari 08, 2011

Man är aldrig bättre än sitt sämre

 
Jag satt och mös lite tillsammans med lördagsölen.

- "Du och jag Nils Oscar"

- "Du och jag AspLövet"

I alla fall. Jag satt och var nöjd över årets 3:e träningspass redan efter 8 dagar. Bra där. Men sen råkade jag okynnessurfa och blev beklämd över min egen löjeväckande uppenbarelse. Det finns ju dom som har all rätt i världen att njuta av lördagsöl och vara nöjd över sig själv visar det sig. Jävla Svetto. 365 träningsdagar i rad. Jag lägger mig platt ner. Jag vill också. Men såna AspLövsdrömmar gör dom inte ens i Hollywood. Jag ska sluta med internet och bli en asket placerad i någon obetydlig tvåstrecksmosse.
 

2 kommentarer:

olof sa...

Kom igen nu, du kan väl hitta nåt eget idiotprojekt?
365 vad-som-helst-i-rad. Inte internetfria dagar bara, det skulle trista till det för en massa oskyldiga stackare.

AspLövet sa...

Jag är en idiot redan i grunden så det projektet har rullat på i drygt 16000 dagar nu. Fast jag vill inte bara vara en vanlig idiot utan en träningsidiot.