måndag, januari 10, 2011

Den brända jordens taktik

 
Jag fick ett ifrågasättande från Den Där Djefla Mannen. Han undrade varför jag sprang med Retrohalogen och inte skaffat en lampa som kunde, "Smälta berghällar och sätta furor i ljusan låga". Det hade varit något det. Men det behövs ingen monsterlampa för bara farten som jag sätter upp, när jag är på det humöret, är nog för att sätta marken i brand. Man kan säga att jag begagnar mig av "Den brända jordens taktik" när det kommer till löpning.

Detta kan man tydligt se på den här bilden som togs ikväll när jag statuerade exempel. Det blir bara ett svart stråk kvar i mina bakhasor. Om någon undrar över den blåa ljuslågan som sveper fram i takt med lampskenet så är det AspLövets whiskeyångande andedräkt. Man kan få en gratis fylla om man ligger tätt i min rygg. Problemet är bara att det klarar ingen av. (Och nej. Bilden är inte manipulerad)

Inga kommentarer: