torsdag, december 30, 2010

Vi måste sluta öppna flaskor varje kväll

 
Min plan. Genialisk. Patetisk. Allt beror på vilken skor man har på sig. I alla fall. Jag krökar skiten ur 2010. Lämnar ett tomt glas bakom mig och hoppas på något nytt. Just nu. Tömmer alla flaskor jag får tag på. 2011. Ett nytt AspLöv. Lite grönare. Lite mer minnesvärt. Mindre minneslucka. Mindre kasslerkropp. Mindre bitter. Kan man hoppas. Eller tro. Jag ska bara göra saker jag tycker är roligt. Mindre självömkan. Mera egoslickande. Mindre dammsugning. Mera damsugning. Mindre attackpromenad. Mera attackpromenad. Ehh? En till tack. Av vad spelar ingen roll. Jag är på väg. Rakt på är aldrig fel. 2011. Nästa år ska jag fokusera på det som ger lite tillbaka. 2011. Håll till höger för jag är fan på väg.
 

Inga kommentarer: