fredag, december 10, 2010

Man börjar se sliten ut.

 
Helvete! Det är som att springa "Långa natten" tre nätter i rad. Har efter 12-13 timmar fördelat på tre kvällar/nätter klarat av Uncharted 2 på PS3. Bra där. Det gick åt nästan en hel flaska whiskey desutom. Det är i och för sig ganska lite. Jag småsmuttade bara. Man vill ju hålla fokus på tac2-tummarna. Nåja. Sånt här måste ju härda lika bra som rejäl jävla hårdträning. Om än i en mer nedbrytande form. Snart ska jag i alla fall sova lite. Och dricka mindre alkohol. Vilket år som helst. Tills dess undviker jag att se mig själv i spegeln.

2 kommentarer:

Kula sa...

Aha - semester! Det är du förunnat.
Skickade igår en av mina telningar till Doktor Skog .. jag menar AspLövet uppe på Klippan men det var ist en tjej som tog hand om honom.
Men som du vet lär klanen Bz komma tillbax realy soon - det går åt ett å annat par pjuck i familjen.

PS Simultanschack med sig själv brukar va en kul grunka att göra, spec sena nattimmar : )

AspLövet sa...

Semester och semester. Mest satt jag hemma och väntade in en ny soffa som sen fick bäras upp och i retur skulle den gamla bäras ut och köras bort. Hårt slit för en lat gammal Putiksef.