lördag, december 04, 2010

Jag klagar

 
Jag hade stora förhoppningar på den här träningsveckan okynnessemestern. Räknade med att dra på mig någon ny spännande åkomma. Kanske lite Hepatit. Eller Tuberkulos. Lite Difteri. En skvätt Malaria. I absolut sämsta fall en aggresiv form av turistdiarré. Men det var ingenting som bet på mig. Jag blev inte ens dålig av den inhemska whiskeyn. Och den var ändå så otjänlig att till och med Ryssarna undvek den. Det enda jag fick med mig hem var 10 fultröjor och 4 flaskor finwhiskey. Omvänt antal hade varit roligare. Men vem är jag att klaga. Äsch! Jag klagar väl om jag vill. Det är det enda jag är bra på numera. KlagLövet.
 

2 kommentarer:

insider sa...

Roligare omvänt? 10 fintröjor och 4 flaskor fulwhiskey alltså?

AspLövet sa...

Såklart att jag menade det så. Bättre att vara fint klädd när man får minnesluckorna för då vaknar man i tron att man gjort något man inte minns med stil.