lördag, oktober 16, 2010

Lördagsnöje

 
Har tillbringat 5 timmar i skogen byggandes en sjujävla massa kontrollställningar. Efter 2 timmar var det slut på vatten och den enda ynkliga energikakan jag hade med mig ekade bortblåst i magen. Resterande 3 timmar fick jag klara mig på whiskeyångorna från gårdagskvällen. Det gick det också om än vingligt på slutet. Ställningarna blev i all fall bra. Av någon märklig anledning så blev dom grövre och grövre ju fler jag byggde. På slutet var det så att mastodonttallar fick sätta livet till. Sågen behöver slipas. Men rejält blev det.

4 kommentarer:

karin f sa...

ååååh

Mora-Gnagaren sa...

HAHA, vilken klockren blogg! Även om hockey är en hårdare sport så finns det ingen hockeyblogg som e såhär bra ;) Precis rätt "tugg"....

Kolla även Tobbe Holms blogg på rekatochklart.se, hur skön som helst!

AspLövet sa...

Hockey är en hårdare sport bara för ni har såna där skydd på er. Orienterare behöver inga skydd. Det är macho att visa upp sina söndertrasade ben. Jag tycker ditt lag ska gå i bräschen och börja med nakenhockey. Fatta vad brudar ni skulle locka till matcherna.

Palmis sa...

Vet inte om nakenhockey är speciellt macho?

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=194240

(om du inte kommer direkt till videon skrolla till vänster fram till Nakenidrett: Hockey)