måndag, september 27, 2010

Mot Prasilien

 
Idag hade jag två Brasilianare i Putiken. Dom hade varit i Uppsala och tävlat i Militär Femkamp under veckan som gått. Nu ville dom investera i lite sköna Putiksgrejor. Dom hittade så mycket att dom frågade om dom inte kunde exportera hela Putiken till Brasilien. Inte mig emot sa jag, men la även till att dit Putiken åker, åker även Putiksefen. Dessutom ställde jag kravet att Putiken i så fall skulle placeras på Brasiliens populäraste badstrand med en skön solstol utanför där Putiksefen kan hålla koll på... ehh... sånt där som jag inbillar mig finns på en typisk Brasiliansk badstrand. Några kalla öl la jag också till som krav. Dom skulle ta upp det med sina arbetsgivare (Militärer som dom var). Jag väntar med spänning på ett kontrakt.
 

Inga kommentarer: