fredag, september 10, 2010

After Work

 
I Putiken gör jag allt för att personalen ska må bra. Idag införde jag den genuint medelsvenska traditionen med "After Work". En socialt härlig begivenhet där personalen kan slappna av och umgås utanför sina kontorskuber. Man tar några öl, snackar skit om jobbet och flirtar med den nya unga tjejen på ekonomiavdelningen. Personalvård helt enkelt.

Men...

Det verkar inte funka på Putiken. Jag försökte slappna av genom att inte vara mig själv men trots flera öl ville det inte bli så avslappnat som jag hade önskat. Kanske har jag svårare att umgås med mig själv än jag tror. Eller så skulle det ha underlättat om jag inte varit ensam i personalstyrkan. Jag gick hem lika ensam som jag kom dit. Osäkert om det blir någon After Work nästa vecka.
 

Inga kommentarer: