onsdag, augusti 04, 2010

Förbannad

 
Jag har varit på ett jävla humör idag. Vet inte varför. Med tanke på att jag hade ett kalaspass på cykeln igår borde jag mått fint. Men inte då. Förbannad är jag. Dessutom var jag på Systembolaget idag och handlade sprit för 2954 kronor. Sann historia. 2954 kronor. All sprit till mig själv. Med lite ransonering borde jag klara mig månaden ut på det jag köpt. En sån sak borde glädja den livströttaste men ändå har jag irriterat mig själv till vansinne. Det är något lurt med det hela. Jag vet bara inte vad.
 

2 kommentarer:

Der Alte sa...

Några flaskor Parador sitter aldrig fel men 2954 kronor blir väl en 60 pavor? RESPEKT!

AspLövet sa...

Vin är inte min grej. Jag har räknat ut att om jag handlat fulöl nere i Tyskland hade jag kunnat få sisådär 1000 burköl. Dom hade räckt lite längre än augusti.