torsdag, augusti 12, 2010

Det finns aldrig tid över för annat

 
Jag har idag konstaterat att jag inte kommer ha några fritidsproblem eller träningsproblem under hösten. Inga problem alls. Allt kommer vara perfekt. Om man med perfekt menar att om det inte existerar så är det inget problem. Jag kommer leva Putik 7 dagar i veckan och i skarvarna försöka hinna med banläggningsjobbet till Natt-DM i oktober. Om allt inte går helt överstyr hinner jag kanske pussa Fru AspLövet och Miniknatarna till jul. Träning kommer ske mentalt. Spirituell torrträning helt enkelt. Det blir man inte stark på har jag hört men det påståendet hoppas jag är en lögn.

Det här kan ju bli hur kul som helt. *har ingen aning om vad jag gett mig in på*
 

5 kommentarer:

Der Alte sa...

Du kan vara lugn, Natt-DM kommer att ställas in på grund av för mycket snö :-)

AspLövet sa...

*hoppas hoppas hoppas*

Det är ändå bara slyröjda gamla hyggen vi har att bjuda på.

Palmis sa...

Vad är det för något extra som kommer att erbjudas på Natt-DM? Anmälningsavgiften till Medel- och Lång-DM ligger på 97 kronor, medan Väsby har fräckheten att ta ut 98 kronor. Hamnar månne den extra kronan i banläggarens ficka?

Anonym sa...

Du vet att du ska undvika 69 i banläggningen?

AspLövet sa...

På årets Natt-DM bjuds det på extravaganta härligheter som är värt den där extra kronan. Vad sägs om söndergallrade slyhyggen i ett söndersprunget närområde? I detta helvet så har en trött föredetta skogsmulleidiot lagt ner minimalt med banläggningstid för att alla ska kunna åka hem med besvikelse och irritation i stolryggsäcken. Jag lovar bara skit och elände. Nu vet ni det.

Men 69 funkar i alla andra lägen eller?