måndag, mars 08, 2010

Sinnesförvirring

 
Jag är sannerligen inte frisk i huvudet. Om inte förr så bevisade jag det för mig själv idag. En märklig upplevelse. Att komma till insikt om sin egen sinnesförvirring.

Vad gör då en vinterhatare som jag när sinnesförvirringen slår till?

I mitt fall handlade det hela om att kasta bort en smärre förmögenhet på ett par snöskor. Ni läste rätt. Snöskor! Hur fan kan en notorisk vinterhatare gå och köpa sånt skit? Vad är det för fel på att bara hålla sig inomhus, bädda ner sig själv i en flaska finwhiskey och blunda tills våren kommer och knackar på terrassdörren? Inte jag tydligen.

Snöskor!

Jag är stum av förvåning.


2 kommentarer:

Kart-Bosse sa...

Med dessa på fötterna kommer du att gå långt här i livet, AspLövet.

AspLövet sa...

LÅter jobbigt. Är det inte läge för Färdtjänst för mig snart?