tisdag, december 08, 2009

Presentförpackade gubbvader

 
Jag testar en ny produkt som kommit med pudpil till putiken. Kompressionsstrumpor. Tydligen ska dom stabilisera vadmuskeln, öka blodgenomströmningen, ge bättre fart, mindre stela muskler (mindre gubbvader?), minimera bommar, öka attraktionskraften, minskad kvarskatt, 3 tv-apparater på triss-skrap och en massa andra fantastiska fördelar gentemot dom som inte använder strumpan.

Men jävlar i helvete vad dom sitter åt även på Sveriges ynkligaste vader.

En sak oroar mig dock lite.

Vad händer när man komprimerar ingenting?


4 kommentarer:

Der Alte sa...

Vad sjutton är det för vit konstig sak nordväst om strumpkanten? Det borde vara ett knä från en människa men....?

AspLövet sa...

Sådär ser ett ynkligt och mycket kroniskt inflammerat knä ut. "One of a kind" enligt läkarvetenskapen. Blekheten skyller jag på blixten.

Hur går det med bröstvårtspiercingen?

Der Alte sa...

Shit,det är alltså mänsklig vävnad!Hoppas vetenskapen fixar knät för jag har gjort ett bet hos Ladbrokes på att du är sämst 7a på sverigelistan 2011. Piercingen är på gång, bara frugan släpper taget om vårtan. Bild kommer nästa vecka.

Liga sa...

Jag tycker knät ser grymt starkt ut och vaden är ju monsterstor! Har själv gått omkring med dylika strumpor hela hösten men inte har jag blivit starkare för det. Öh, jaha, måste man träna oxå...?