fredag, december 04, 2009

Fredagsbuff

 
Fördelen med Fredagsbuff och att jag stödköper buffar är att jag håller ekonomin för putiken ovanför den novemberblöta ytan i något som mest liknar en tvåstrecksmosse. Vid min död kommer det förmodligen inte finnas några pengar att tala om men mina efterlevande kommer att få ärva en förråd på Shurgard till bredden fylld av buffar. Så glada dom ska bli.

Idag hade jag dock svårt att välja buff. Jag vankade av och an som en H10 i väntan på prisutdelning. Handduk eller nyckelring? Handduk eller nyckelring? Till slut fick jag ont i huvudet av allt funderande så jag blundade och tog en på måfå. Det blev en rätt kontrastrik sak i vitt och grått med svarta vilda djur på.

Tur att det inte blev en liten trång juniorbuff för då hade jag fått ännu ondare i huvudet.


Inga kommentarer: