torsdag, november 26, 2009

Torsdag. [Det är en dag imorgon också]

 
Hörrni! *Pratar med mig själv* Nu är vi jag väl ändå värd en grogg. *Ler i mjugg (vad fan nu det betyder)* Det var länge sen jag drack alkohol nu. *Ljuger så jag tror mig själv*. Sliter mitt torra hår varje dag med den där nya webshopen och kommer hem till en fantastisk vardag som jag inte hinner delta i. *Har aldrig upplevt helg*. Så är mitt liv just nu. *Låter bittrare än vad jag är* *Ljög jag nu?*

Blandar HB med Maxims Carbo Drink [Bästföredatum 07-2009]. Det borde bita. Eller ge magsjuka. Eller ge mig oanade krafter. *Tittar på mina orörda VJ Xero som står på hyllan*. Run Xero Run. *Äter choklad*

Imorgon....

FredagsBuff!
 

2 kommentarer:

daniel sa...

Finns ingen som helst anledning att använda dina nya Xero förrän det blivit blankis på gatorna. Du kan invänta kung Bore med gott samvete tycker jag.

AspLövet sa...

Daniel>> Min melodi är att köpa nytt, prova och sen lägga på hyllan. Sen vilar jag någon månad för att då köpa nytt, prova och sen lägga på hyllan,. Upprepa x antal år efter psykiska behov.