måndag, september 07, 2009

Först bedöva sen kyla.

Jag var på kusinträff nu i helgen. Det bästa med våra samlingar varje år är att jag är minstingen i kusinskaran. Dom andra pysslar om mig som en liten hamster. Eftersom det också var min födelsedag så fick jag lite presenter. Bland annat dom grejorna ni ser på bilden. Helt klart vet dom vad min kropp behöver. Sprit och kylspray. Bättre kombination kan man nog inte hitta.

På kylsprayen står det "Cryotherapy". Undrar om det är samma grej som dom där kyltuberna där gamla miljonärer låter frysa ner sina kroppar i väntan på evigt-liv-kuren. Isåfall kanske jag kan spraya mina vader och knän (mer räcker väl inte tuben till) och sen bara vänta på läkarvetenskapens lösning på hoppar-knän och gubbvader. Risken är dock att resten av min kropp hinner både dö och ruttna bort innan den lösningen är på plats. Kvar i min grav finns då endast ett par helt intakta knän och underben.

On någon är intresserad av kylspraysresultatet är det bara att gräva upp mig något år efter min död dårå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sprayen räcker/kan räcka länge...längre än flaskan iallafall.

en gammal kusin