onsdag, augusti 19, 2009

Köp! Köp! Köp! Det är inte normalt!

Jag tror att marknadsföringsbolagen är mig på spåret. Dom läser min blogg mellan raderna och tydligen även mitt på raderna som det verkar. På en av AspLövets lite mer privata undersidor dök denna riktade reklam upp.



Hmmm..

Självklart låter denna produkt som klippt och slimmad för AspLövet men jag blir samtidigt lite fundersam.

Trimgel - Det är inte normalt

Vad är det som inte är normalt tro?

Att gå ner 5 kg i veckan?
Att använda Trimgel?
Att använda något annat än Trimgel?
Att ens bry sig om riktad reklam?

På Trimgels hemsida kan man läsa:

"Du applicerar TRIMGEL direkt på de kända ”problemområdena” där fettet ansamlats: bl.a. mage, lår och höfter. Du sover, är på jobbet eller på semester: din kropp trimmas hela dagen utan att du ens märker det"

Det visar sig att det som inte är normalt är att gå ner fort i vikt. Det vill säga (min egen slutsats) precis det som Trimgel utger sig för att realisera.

Är detta reklambudskap samma sak som att skjuta sig i foten tro?

Skit samma!

Jag har beställt en kartong.

Inga kommentarer: