lördag, juli 11, 2009

Sin bästa vän ger man blod.

Dom här mördarmyggorna som förpestar tillvaron för alla Svenskar som valt att bo i träskområden är dom verkligen något vi borde bomba bort med kemiska bekämpningsmedel? Vore det inte bättre för alla parter om vi kunde genmanipulera dom ännu ett steg i utvecklingen. Vad sägs om att vi kunde få dom att skratta när dom sticker oss. Hade inte stämningen mellan mygg och människor blivit mycket mer uppsluppen och gemytlig om så vore fallet. Bästa vänner istället för bittra fiender och sin bästa vän ger man ju blod om så krävs.

Själv hade jag gärna haft några skrattande mördarmyggor som sällskap här på terrassen där jag trängs med mina ljumna öl.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är skeptisk, du skulle ha varit med på AMO, där var det riktiga mördarmyggor.
http://iog.9net.dk/

Anonym sa...

Jag gillar sättet du tänker på, förstår inte hur en person som sitter inne med så många innovativa idéer kan vara arbetslös.

AspLövet sa...

Kanske är det just mitt sätt att tänka som ger en repellerande effekt?