onsdag, juli 15, 2009

Näsa för det goda

Det här med hittepå-semester.

Jag vet inte jag...


Det känns som att jag borde vara mycket mer produktiv och fokuserad på vettiga saker. Men sålänge jag är fast i min hittepå-semester så antar jag att man helt enkelt får stå ut med sig själv.

Jag kanske ska göra något annat än att sitta på terrassen under min påtvingade ledighet. Jag har hört odelat goda saker om Norge faktist. Om nu bara inte ölen var så förbannat dyr i vårt grannland hade jag varit påväg igår.

1 kommentar:

en djefla man sa...

Nu har jag ett viktigt uppdrag till dig! Min fru har anmält sig till ett minimaraton på Antiparos och vill ha goda råd: www.lotten.se.

Signaturen Ozzy föreslår följande:
”Spring skitfort från början så du leder en stund. Sen bryter du. Då har du ändå fått känna hur det känns att ligga först.”

Vad säger du?