torsdag, juni 18, 2009

You can shake it

Näee, fan får stå ensam vid helvetets slutstation alltså. Nu har det vänt. Efter en lång seg förmiddag med magsjuka Miniknatare, tristess, en gnutta arbetslöshetsångest och spadtag av håglöshet tog jag tag i mig själv. Jag bänkade Miniknatarna framför en film och bullade upp med sötsaker så att dom skulle vara tysta, samtidigt som jag grävde lite i det AspLövska barskåpet. Där fanns mycket odrickbart men med lite mixtrande och skakande fick jag ihop en pärla till drink.

Midsommaraftonens torrträning är lite finare i kanten.


Den här arbetslösheten kommer nog bli min död men jag kommer ha jävligt kul på vägen dit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är fan i mig bäst, glöm aldig det du..

Pälle sa...

Kottegrogg är fanimej det bästa som finns!

Moon sa...

Hepp!!!

Din gamla goa reskompis!