torsdag, maj 21, 2009

Reklam

Jag har aldrig släpat in Google-annonser eller på annat sätt sålt ut mig på bloggen men jag tyckte att det är dags även för mig att skörda frukten av min bitterhet.

Är ni intresserad av ölbryggning ska ni besöka en mycket god vän till mig som startat upp försäljning av råvarorna till denna ädla dryck.

Bryggbolaget.se

ölbryggning, malt, humle, jäst, bryggutrustning, Väsby hembryggarförening, ölutrustning, klackarna i taket, en stor stark, hur länge ska man vänta?, svep svep svep, bira bira bira, bärs bärs bärs, koka öl på kastrull, egen öl är bra öl, hur stor är en pint?, bakfull, trött.

Så där, då har man sålt sig. Nu får jag i och för sig inga pengar för detta men en kasse hembryggda öl borde jag kunna tvinga till mig.

I väntan på dom dricker jag köpeöl.

Inga kommentarer: