torsdag, mars 26, 2009

Något är fel

Jag är understimulerad idag. Vankar runt i det AspLövska residenset som en instängd björn i en alldeles för liten bur. Har inte ro att sitta still. Har inte ro att ta mig för något. Vankar. Av och an. Gungar lite lätt i stolen och mumlar något som jag inte ens själv förstår.

- "Va? Vad sa du?"


Men jag svarar inte mig själv. Okynnessurfar hela tiden men orkar inte stanna upp. Vidare bara. Googlar ord jag inte vet vad dom betyder. Refreshar sidor var 10:e sekund. Inget händer. Ingenting. Hittar något tråkigt jag skrev för fem år sen. Det var inte kul då. Inte kul nu heller men jag skrattar högt. Lite sådär pinsamt högt så att jag skäms och tittar mig själv över axeln. Men jag är såklart ensam i garderoben. Jag är alltid ensam. Jag är nog påväg att bli galen tänker jag. Eftersom jag aldrig tyckt att det jag skriver, gör, producerar eller för den delen spyr ur mig är bra/kul/intressant måste något vara fel idag. Jag har alltid skratta åt mig själv men bara som person. Inte något jag åstadkommit.

Något är fel

Inga kommentarer: