tisdag, februari 17, 2009

Vart tog 10mila vägen? - Tycker du.

Satt och funderade mig själv till förtvivlan vad jag egentligen tycker om att 10mila helt plötsligt kuskar iväg till landskap som man i bästa fall vill passera på väg till något roligare. Vad händer med Stockholms stolthet och ska nattorientering verkligen bedrivas i bokskog? Jag försökte formulera alla min tankar i ord men det som kom ut vara hulkande attacker om att allt var bättre förr. Nu vet vi ju alla att allt inte var bättre förr även om AspLövet är beviset på motsatsen.

Eftersom AspLövet inte får ur sig något i frågan vänder jag mig nu till dom stackare som inte verkar veta bättre än att titta förbi AspLövet när ni behöver komma ner några steg från era rosa jävla moln som ni svävar runt på.

Vart tog 10mila vägen?

Skriv en krönika eller några korta ord i frågan och maila in till asplovet@orientering.nu

Jag lovar att lägga upp vartenda bidrag här på AspLövet 2.0 oavsett vad ni har för åsikter i ämnet. Och glöm inte bort att här hos AspLövet får man använda vilket språkbruk som helst. Skriv under er text med det namn/signatur ni önskar visa upp.

Fan ta er om det inte kommer in några bidrag. Då kommer 30 dagar av helvete bryta ut här hos AspLövet. Inlägg så bittra att ni kommer dra ur sladden till internet.

Inga kommentarer: