måndag, februari 02, 2009

10mila - Inget öppet spår

3 kommentarer:

Anonym sa...

Asplövet ligger och borrar sig igenom Skånenattens sura mörker med sina vässade LED-käglor. Klipper stenmurarna med häcksteg, bräskar genom bräsket och löper loss i bokebackarna. Sedan lägrar sig tystnaden innan den flåsande klungan dyker upp en sisådär tjugo minuter senare.

Anonym sa...

Du såg ju riktigt fit ut på den tidigare torr-snowboardarbilden!

Hoppas vi får se Asplövet i fållan i Pertstorp en råkall, lång aprilnatt.

AspLövet sa...

Äsch!! Jag har redan sprungit det där 10mila-loppet ett otal gånger. Sista gången så sent som natten till fredag i helgen som var. Det gick dock inte så bra för det enda jag minns av drömmen var att jag stöp på en stenmur och varje gång jag kom upp hann jag inte få upp benen inför nästa stenmur så jag stöp igen.

Jag är en fara för mig själv i drömmarnas värld.