måndag, januari 12, 2009

Trappstegsmodellen

Jag lyckades träna 2 pass i helgen vilket man nästan får gräva i historieböckerna för att hitta. Sitter som bäst och väntar på att min sjuka kropp ska stänga ner ordentligt och kanske blir det ännu en 3-veckors konvalescens. Men det stör mig inte så mycket för jag tror att i förlängningen var denna helg lite härdande. Kanske blir det så att efter dom här kommande 3 sjukveckorna så kan jag träna 3 pass i rad. För att sen bli sjuk i 3 veckor givetvis. Men efter det, om allt faller på plats, blir det 4 pass i rad. Följt av 3 veckor hemma i sängen gråtandes. Ser ni mönstret. I denna takt kommer jag ha nästan 14 dagars träning, i rad, i slutet av december. Det är ju smått fantastiskt. Sen att jag under året nästan kommer ha 40 sjukveckor är en bagatell i AspLövets liv.

14 dagars träning.

I rad.

Jag längtar redan till december.

Borsett från kylan då.

Inga kommentarer: