fredag, december 26, 2008

Analys av något jag inte minns

Hittade en bild på min dator från Jukola 2008. Här ser ni Zeke torrträna på sitt patenterade spurtsteg samtidig som han spanar in damjuniorer i publikhavet. Fint som snus men det finns samtidigt andra intressanta saker i denna bild.

1.
Mannen sittandes mot trädet har somnat. Vem är han? Varför är han så trött 06.32 söndag morgon?

2.
Vem är hon? Är hon singel?

3.
Vart kommer burken ifrån? Det ser inte ut som att någon håller i den och hur kan den hänga bara i luften?

Notera att fotot överhuvudtaget inte är manipulerat i Photoshop eller liknande program.


Svaret på frågorna skickas till asplovet(at)orientering.nu. Märk maliet, eller brevet, med "Du minns inte mig va?"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!!! - God fortsättning och Gott Nytt År!

Anonym sa...

Du minns inte mig va?

1. Mannen har laddat lampor med vevgenerator hela natten.
2. Flickan heter MacAdam i efternamn och bör med andra ord vara lite grövre än singel. Å andra sidan heter hon sandy i förnamn.
3. Burken innehåller öl. Öl innehåller koldioxid. Koldioxid är en gas. Gaser finns i moln. Moln flyger. Precis som burken. Vill du ha något annat bevisat så bara säj till!

AspLövet sa...

en djefla man>> MacAdam. Fyndigt. Inte helt orimliga svar på alla 3. Jag tar med mig dom svaren in i döden.